zaterdag, februari 17, 2007

Update Pepijn

Het is al weer een tijdje geleden dat ik foto's van onze newborn plaatste. Inmiddels is Pepijn 5,5 week jong en een flink kereltje aan het worden. Alhoewel hij veel spuugt, blijft er nog genoeg mamamelk in zijn lijfje zitten om hem vetter te mesten. Hij kijkt al veel meer in de rondte. Volgt de mobiel bijvoorbeeld met veel aandacht. Bij deze dan twee foto's van onze wakkere jongen! De slab zal voorlopig wel zijn klederdracht zijn vanwege het vele spugen...jammer van die mooie kleertjes. Maar echt waar, ze zitten er onder!

6 Comments:

Blogger Unknown said...

Ik ben er ondertussen wel gewend aan een stijve nek na het bekijken van je blog, hoor. ;-)
Wat kijkt Pepijn al wijs uit z'n mooie ogen!

5:58 a.m.  
Blogger Simone said...

Je kan je nek weer strekken! Het is me zowaar gelukt de foto's te kantelen. Ik gebruik nu een nieuwere versie van het beheersysteem. Dat kan helpen. Wijs ventje? Net of ie alles al begrijpt.

11:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het is al een hele vent, zo na 5,5 weken. Wij vinden het leuk om hem eens live te zien.
Wanneer komt het goed uit?
groet Joke en mannen

9:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Simone,
Via via kwam ik op je site terecht. Van harte met Pepijn en geniet lekker van je mannen,
Groetjes Karin Jansen

10:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat een wijs mannetje! Die heeft alles al eens meegemaakt, zou ik denken.
Marijn

11:38 a.m.  
Blogger Simone said...

Marijn, ik denk dat je gelijk hebt. Dat gevoel heb ik ook!

Karin, thanks voor de felicitaties en bedankt voor je kaartje!

11:48 a.m.  

Een reactie posten

<< Home