zondag, februari 11, 2007

Schooltje


Twee directe collega's van me, Gerard en Sandra, hebben het top initiatief genomen om geld in te zamelen voor een speciaal doel in Afrika. Via Oxfam Novib kunnen we voor € 750 een complete school inrichten!! We geven boeken, schriften, pennen, kleurpotloden en lesmaterialen. En natuurlijk opleidingen voor onderwijzers. Want ieder kind verdient het om naar school te gaan!
Het idee is simpel en Glashelder:
Iedere Interpolis medewerker doneert € 1, bij elk bezoek aan 't Vaticaan (het borrelcafé in Tilburg voor Interpolismedewerkers), tijdens Interpolis-borrels.
Natuurlijk alleen op vrijwillige basis en alleen tijdens Interpolis-borrels, maar aan de andere kant worden grotere giften, en bijdragen tijdens prive-Vaticaan bezoeken, niet geweigerd.
Zo hopen we binnen een aantal weken het bedrag bij elkaar verzameld te hebben. Beregoede actie! Ben jij ook een collega van Interpolis? Doe dan lekker mee!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

He die Simoon,

Wat leuk dat ons initiatief op je site staat. Erg veel leuke reacties al van de collega's. Mijn inbox ging direct plat,HaHa. Wel leuk he hoe dingen kunnen lopen. Pepijn, Wibert en jij hebben via jullie geboortekaartje zo ook indirect aan dit initiatief meegeholpen, Je gaat toch wel snel een keer mee he, om te doneren in T Vaticaan?
Groet,
Gerard

4:28 p.m.  
Blogger Simone said...

Originele tekst he? Eerlijk (?) gejat. Zoals je in je mail al hebt kunnen lezen, wil ik graag een keer in maart/ april meeborrelen. Give me a sign! Dan give ik een dime!

12:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home