zondag, februari 04, 2007

Gedisciplineerd


Ik stond vanochtend onder de douche en geloofde mijn ogen niet. Pardon? Lees ik dat nou goed? Of zit er shampoo in mijn ogen? "Elvive, voor soepel en gedisciplineerd haar" staat er op mijn shampoofles. Gedisciplineerd haar? Wat een bizarre reclamekreet. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Haar dat netjes in gelid loopt? Haar dat zich gedisciplineerd wijt aan haar taak, mijn hoofd bedekken met een warm wuivend laagje? Hier is vast een slapende vertaler aan het werk geweest. Wat een giller. Maar goed, vandaag heb ik dus gedisciplineerd haar. 't Is maar even dat jullie het weten.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik weet niet of het aan de vertaler ligt, hoor, want dankzij mijn anti-frizz crème heb ik "well-behaved hair". De achterkant van de fles zegt: Ever been attacked by the frizz monster? Fear no more! Hilarisch. En bovendien is de belofte dat je haar frizz vrij blijft, wat voor weer dan ook, niet waar, want in de nummer één frizz, want foggy, city frizzed mijn haar vrolijk verder. En ik vrees dat het in Nederland niet veel anders zal zijn. Hebben jullie trouwens al plannen voor hemelvaart? (zeg aub niet dat jullie rond die tijd twee weken op vakantie zijn...)

7:04 a.m.  
Blogger Simone said...

Hemelvaart valt op 17 mei he? Dan zijn wij gewoon zu Hause en dus niet met vakantie! Job is dan ook thuis en niet bij de oppasmama. Kom je langs?

4:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Inderdaad 17 mei. De dag ervoor gaat een vriendin van mij promoveren en hebben we een feestje, dus ik denk niet dat ik erg vroeg zal zijn...

5:48 p.m.  
Blogger Simone said...

Okido, ik zet het in onze agenda! Erg leuk!

12:21 p.m.  

Een reactie posten

<< Home